Untuk menjadi pemborong bagi syarikat probiotik kami, biasanya terdapat beberapa syarat dan kelayakan yang perlu dipenuhi:
Jika anda tidak mempunyai akaun syarikat tetapi masih ingin menjadi pemborong bagi syarikat probiotik kami, anda mempunyai beberapa pilihan yang perlu dipertimbangkan:
Anda boleh menghantar permohonan anda untuk menjadi pemborong/mengisi butiran dalam borang yang diperlukan dan mengemukakannya melalui emel kepada kami di info@probiotics.com
Kuantiti pesanan minimum (MOQ) biasanya bergantung kepada jenis produk. Jika anda memerlukan maklumat lanjut, sila emelkan pertanyaan anda kepada sales@probiotics.com untuk berbincang lebih lanjut mengenai perkara ini.
Kaedah pembayaran yang disediakan untuk pemborong-pemborong adalah berbeza bergantung kepada polisi syarikat. Kami boleh mengadakan perbincangan lanjut mengenai perkara ini, tetapi di bawah adalah beberapa syarat pembayaran yang boleh kami tawarkan kepada pemborong:
Ya, kami menyediakan bahan pemasaran dan sokongan. Sekiranya anda memerlukan apa-apa berkaitan dengan pemasaran atau untuk menyokong catatan jualan anda, anda boleh menghubungi pegawai yang bertanggungjawab secara terus dan kami dengan senang hati akan membantu anda dengan sebarang cara.
Anda hanya perlu mengklik pautan borong pada laman utama kami dan mengisi borang pelanggan baru dengan memberikan sebanyak mungkin maklumat kepada kami. Setelah kami menerima butiran anda, kami perlu mengesahkan anda sebagai pelanggan perniagaan dan kami akan menghantar emel kepada anda sebaik sahaja proses ini selesai. Kami akan menghantar kata laluan untuk log masuk, tetapi anda boleh mengubahnya dengan mudah kepada kata laluan yang mudah diingati oleh anda. Setelah log masuk, semua harga akan berubah dari harga runcit kepada harga borong.
Tidak. Disebabkan pelbagai produk, barang musiman, item yang kehabisan stok, dan produk baru yang masuk, adalah mustahil bagi kami untuk mengekalkan senarai cetak yang sentiasa terkini. Kami juga berusaha sedaya upaya untuk menjaga alam sekitar dan idea untuk mempunyai laman web yang terkini dan informatif membantu kami untuk tidak menggunakan kuantiti besar kertas, dakwat, dan tenaga dalam menghasilkan bahan cetak seperti itu.
Kami membungkus produk kami dengan rapi dan menghantarnya dengan berhati-hati melalui kurier atau anda boleh mengambilnya sendiri di pejabat kami. Tetapi, jika anda menghadapi masalah kekurangan jumlah barang yang diterima atau berlaku kerosakan apabila produk dihantar melalui kurier, ia perlu dilaporkan dalam tempoh masa 3 hari selepas penghantaran. Kami akan menyelesaikan isu-isu sedemikian secara individu tetapi kami tidak bertanggungjawab terhadap kerosakan atau kekurangan selepas tempoh masa ini, jadi sila laporkan apa-apa perkara secepat mungkin.
Anda boleh klik di sini untuk memuat turun.
Anda boleh mendaftar untuk menerima buletin berita, mengikuti kami di media sosial kami, atau secara berkala menyemak laman web kami untuk menerima kemas kini tentang produk baru dan promosi.